2010-12-20
 00:28:59

Fast i smyg älskar jag dom..

Jag såg en skitfilm idag enligt mig. Egentligen fattade jag inte varför jag såg den..Det skulle vara en sån romantisk och go film. Jo romantisk va den, men hur jävla verklighetstrogen då??
Skulle jag komma hem från typ jobbet eller en vän och gubben min fyllt ett bubbelbad med massor av värmeljus omkring, min favoritdricka och min favoritmusik, lagat en lyxig och god middag med rosor på bordet, också här värmeljus, och ett fint uppdukat bord. När vi sedan ätit upp så har han bäddat sängen och hällt över massor av rosenblad på sängen och en ros i mitten.
Sen hela kvällen så älskar vi ljup och passionerat.

Alltså ja..Skulle min gubbe göra en sådan grej skulle jag ju för det första tro att jag drömde eller tro att han har gjort något väldigt dumt och behöver distrahera mig ett tag innan sanningen kommer fram.
Eller också skulle jag tro att han försöker charma till sig den där fula bilen han vill skaffa men som han inte får..

Men inte FAN skulle jag tro att han gjorde det bara för att "visa sin uppskattning att jag finns till och vill skämma bort mig för att jag förtjänar det".

Nej fan ta romantiska filmer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: