2010-12-21
 15:28:53

Får se om dom ger sig nu då..

Okej, jag respekterar andra människors tro, det gör jag verkligen. Men jag blir SÅ trött på alla jehovas och sekter som ringer på min dörr. Hela tiden ringer dom på. Olika varje gång. Vi delar inte samma tro, och därför är det inte heller speciellt kul när dom om och om igen försöker få mig att prata om jesus hit och jesus dit. Fan, jag tror ju för fan inte på jesus! Men dom förstår inte. Fast jag i över 1 års tid sagt det om och om igen. Och ändå ringer dom på skittidigt på morgonen eller sent på kvällen. Nu fick jag nog.

Så jag satte upp en fin liten lapp på dörren.

Vänta med spänning..Det kommer komma en bild.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: