2010-12-10
 09:30:00

Dag 16 - Min första kyss

Den glömmer jag nog aldrig. Jag kommer ihåg att jag hade längtat efter den något så fruktansvärt. Jag hade ju hört att just den första kyssen skulle vara så himla speciell och det skulle bara pirra till i hela kroppen av lycka.
Nja riktigt så kan man väl inte säga att det kändes...Och jävlar va besviken jag blev! Men jag vet varför det inte pirrade, och jag vet varför det inte sög till i magen. Jag var inte kär. Jag trodde att jag var det, men det var jag verkligen inte.
När jag väl blev kär så vara första kyssen med honom fantastisk! Då pirrade det i magen och riktigt sög till. Jag blev lycklig av den kyssen. Så när jag tänker tillbaka på min första kyss så vill jag minnas den gången, fast det inte va min riktiga första, men det var min riktiga första med kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: