2010-12-09
 09:30:00

Dag 15 - Mina drömmar

Ja alla har vi våra drömmar och önskemål. Och jag har nog ganska vanliga drömmar, om man kan säga så? Men här kommer en lista!
(google chrome tillåter inga mellanrum mellan raderna så ni får leva med att hela texten sitter ihop tills jag orkar ändra på det)
1. Hitta ett jobb.
2. Hitta ett bättre boende där jag trivs. Eftersom jag VANTRIVS här. Det är liksom inte ens roligt att vakna längre..
3. Att lyckas nå den där målvikten. Fast det blir nog kanske inte så svårt..Byxorna ramlar ju av redan nu! :D
Naturligtvis finns det minst 10 saker till jag vill göra i mitt liv, men jag kände inte att jag ville dela med mig av det just nu tyvärr. Men kanske senare! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: