2010-12-06
 22:15:00

Dag 11 - Mina syskon

Dom som följt min blogg ett tag vet hur mycket mina syskon betyder för mig.

Dom är änglar som himlen sände ner för att bringa lycka till världen.

Utan dom skulle inte mitt liv ha mening.

Dom är alla fantastiska männiksor som jag älskar över allt annat på denna jord. Dom tänker alltid på sina medmänniskor och dom skämmer bort männskligheten med deras snygghet.

Jag vet att dom vill vara privata så därför vill jag inte skriva någon presentation av dom, men huvudsaken är ju att ni vet att dom är underbara människor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: