2010-12-22
 20:42:03

Byta lag?

Många har sagt till mig nu att jag borde "byta lag", "kasta korven och ta brödet" eller helt enkelt bli lesbisk. Varför förstår jag inte..Ser jag lesbisk ut? Uppför jag mig så? Eller vadå? Det finns till och med folk som sagt att "det skulle klä mig" eller "passa mig".
Men i ärlighetens namn, varför inte? Jag menar, jag får någon som förstår mig utan att fråga, jag får någon som vet precis hur kul men ändå jobbigt det är att shoppa, jag får någon som förstår sig på heminredning (för det gör inte jag), jag får någon som hjälper till att städa och jag får någon som vet vad jag vill ha. Både rent psykiskt och fysiskt.
Listan kan egentligen göras lång..

Alltså missförstå mig inte nu..Jag är INTE lesbisk. Men tänk så många fördelar det funnits OM jag varit det! :)

Och fan, tänk va jävla coolt det hade varit och komma till exet och säga:

"Nej du tillfredställde inte mig så jag bytte lag helt enkelt.." HAHA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: