2010-12-15
 16:51:52

Att lyckas och må bra

Jag har kommit på en sak, jag blir lycklig av att baka och laga mat. Jag känner mig hemma då när jag får pyssla, måtta och gegga. När jag får experimentera och pröva nya saker.
Jag mår bra av den stunden, och jag älskar att vänta på resultatet när jag gör något nytt och jag vill se om jag lyckats.

Att kunna baka och laga mat är en konst. Och lyckas man så är man en konstnär.

Vissa dagar är jag som en sengångare med alzheimers eller ett rådjur i helljus. Jag fattar ingenting. Men andra dagar, dagar som denna, då skulle jag kunna kalla mig en konstnär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: