2010-12-31
 16:47:00

Åh, tack! Den ska jag ragga med!

Killkompis: Vad gör du?
Jag: Njae, jag sitter väl vid datorn och bråkar med mitt modem..Va gör du själv?
Killkompis: Drömmer mig bort..
Jag: Om?
Killkompis: Dig.
Jag: Haha vilken tråkit liv du måste ha..
Killkompis: Nej jag drömmer mig gärna bort med dig i tankarna.
Jag: Aha du?
Killkompis: Aah..Du är en ren skönhet! :)
Jag: HAHAHAHAHAHA!
Killkompis: Tror du mig inte?
Jag: Nej.
Killkompis: Nä det borde du inte göra heller, jag håller på att bli full.
Jag: Jag visste väl att det va något.
Killkompis: Men du, deppa inte..Du har en vacker lilltå i iaf! HAHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: