2010-08-05
 09:53:45

We have no right

God morgon mina vänner!
Snart blir det film så jag får piggna till lite..Men vilken säger jag inte än! Det kommer en recension senare.
Annars ska jag lämna in några arbeten (jag pluggar på distans och just nu håller på med Biologi A) sedan ska jag städa av bara faaan!

Så här skrev en vän till mig igår. (alltså han skrev på sin status)

We have no right to ask when sorrow comes, "Why did this happen to me?" Unless we ask the same question for every moment of happiness that comes our way.


Han har så rätt.


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-05, 10:08:50 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Tjing vännen! Jädrans va du har legat i och bloggat då! :) Super snygg blogg du har fått tatt i här tycker jag! Ha det heltoppen nu då, så syns vi sen :) kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: