2010-08-29
 22:15:17

Vi skiter i det här nu..

Det gör ont i hela hjärtat.
Jag ville ha dig, men ska det vara så här så vill jag inte.
Jag förtjänar bättre.
Du leker bara med mina känslor när du gör så här..
Och jag tänker då fan inte tävla med någon. Det kan du bara glömma..
Speciellt inte med henne.
Jag va beredd att offra mycket för dig.
Men när du säger en sak, men menar en annan så kan du bara glömma att jag tänker försöka mer...
Jag ska inte behöva sitta och gissa mig till vad du vill.
Jag kan faktiskt inte läsa dina tankar..Vilket du verkar tro..
Nu ger jag upp dig.
Bara så du vet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: