2010-08-16
 18:26:16

Vi handlade hönsmat också men det sa jag inte!

Idag har varit en riktig åka runt dag.
Mor bjöd på macka på subway. Satan, den mackan va god!
Sen köpte jag min kamera. Den blev något lite dyrare bara än jag tänkt mig men det gjorde ingenting.
Sen hälsade vi på lilla V. Oj va längesen det va!
Och va stor hon blivit!
Pappa hennes jagade getingar med tennisracket. Har en skitfrän bild men den får ni inte se..Haha
När vi kom hem gick mor ut med Chirac.


Zorro och jag chillade i gräset!

Nu längtar jag hem till min lilla Wilmafis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: