2010-08-08
 23:32:24

En dag med mycket att göra

Herreiminjesus va jag är trött! Med all rätt kanske med tanke på att man kanske inte är 100% frisk precis..
Men det finns tid att sova också!

Idag har jag inte haft riktig tid att blogga så mycket, fick bara iväg ett inlägg. Men nu så är jag här en stund!

Mor har fått ny hund idag. En liten kille på 12 veckor. Svinsöt är han!
Han är blandras mellan rottis, schäfer och typ 5% bordercollie (så den räknas nästan inte..haha).
Och självklart ser han ut som en rottis!

Jag vet att jag sårade dig idag min vän. Men hon har rätt att veta när hon frågar..Det vet du också. Jag tänker inte ljuga när jag vet hur du är.
Hon och jag har nog hatat varandra lite hela tiden. Men det känns bra nu när vi båda vart ärliga mot varandra och talat om varför. Det känns bra för mig iaf.
Och sättet du behandlar henne på, så gör man faktiskt inte. Och att du inte erkänner när hon ställer dig mot väggen är bara fegt.
Vi kan nog säga att vi är kvitt nu du och jag.
Du kallade mig ful och dum i huvudet fast jag vart snäll mot dig hela tiden och det vet du. Nu får jag min hämnd med att tala om hur du egentligen går någon du "bryr dig om och älskar" bakom ryggen. Du har faktiskt en son att tänka på också.
Det är ditt fel att det har blivit så här. Skyll dig själv.

Du har blockat mig så därför får jag skriva här...


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-09, 09:59:40 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Go möra vännen! Åh, rackarns va mysigt med en bebivovve då, kan tänke mej att han e vackar som en dag :)

Krya på dej nu, och ha en fin dag i dag kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: