2010-08-23
 20:43:36

Att prata i sömnen

Ni vet att vissa pratar i sömnen. Vissa är extrema, andra milda.
Jag tillhör den extrema sorten.
Mig kan man hålla långa konversationer med, fast jag sover.
Sjukt, jag vet!
Men i 20 min låg jag och pojken och pratade med varandra inatt.
Utan att jag vet om det..

Jag: J..J..J..
J: Ja?
Jag: Jag gillar dig.
J: Och jag dig

*han ler tydligen nu*


Jag:
J..J..J..
J: Ja?
Jag: Jag vill vara med dig.
J: Och jag med dig.

*vi pussas tydligen nu också*


Jag: J?
J: Ja?
Jag: Jag har aldrig känt så här för någon..

*här får ni inte veta vad han svara*


Cissi, Elias mamma
PUBLICERAT: 2010-08-23, 22:48:00 | URL: http://eliiasmamma.blogg.se/

Tack, vad snäll du är :)


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-24, 09:48:44 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Hihi, du e så rolig min vän, uppenbarligen tillochmed när du sover :)

Ha en toppen dag i dag kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: