2010-08-18
 22:33:29

Vad skulle jag göra utan dig?

Jag känner mig irriterad. Jävligt irriterad.
Och nej, det har inte med "den tiden i månaden" att göra. Jag får inte den eftersom jag har P-stav som funkar utmärkt och därför inte kommer ge mig "den tiden" först jag plockar ut staven.
Jag är bara allmänt irriterad.

Wilma ligger bredvid mig och pussar min arm, spinner, stryker mig med tassarna och tittar på mig.
Hon vet att det här är en sån kväll hon bara behöver finnas nära för att jag ska bli lugn.
Hennes lugn gör mig lugn.
Tack vare henne kommer det här gå bra.


Jag älskar dig min lilla vän! ♥


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-19, 09:30:55 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Go morron! Hoppas det känns litte bättre i dag, u, va söt hon e , inte svårt att älska di små inte

Ha en fin dag Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: