2010-08-13
 07:09:54

Kan man älska någon på avstånd?

Kan man älska nån på avstånd, ja det skiljer många mil
Mellan mig och den jag älskar, flera timmar med min bil.
Om du bara för nån timma, kunde komma hem till mig
Och viska ljupt dom orden, du jag lämnar aldrig dig.

När jag tänker på den kvällen, där vi möttes du och jag.
Hur du tog min hand och såg på mig, med en blick så jag blev svag.
Ja, då känner jag en längtan, att få krama dig så hårt.
Tänk vad enkelt det var innan, och nu är allt så svårt.

Kan man älska nån på avstånd, ja det skiljer många mil
Mellan mig och den jag älskar, flera timmar med min bil.
Om du bara för nån timma, kunde komma hem till mig
Och viska ljupt dom orden, du jag lämnar aldrig dig.

Jag kramar hårt min kudde, och tänker jämt på dig.
Var finns du i kväll min älskling, tänker du ibland på mig?
Att få ha dig vid min sida, får jag bara drömma om
För när jag vaknar varje morgon, är min säng som vanligt tom.

Kan man älska nån på avstånd, ja det skiljer många mil
Mellan mig och den jag älskar, flera timmar med min bil.
Om du bara för nån timma, kunde komma hem till mig
Och viska ljupt dom orden, du jag lämnar aldrig dig.
Och viska ljupt dom orden, du jag lämnar aldrig dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: