2010-08-29
 10:02:11

Och dom ser jätteintresserade ut..

Jag har uppdaterat råkasst på sistone!
Men jag har liksom inte haft nå roligt att informera er om.
Förutom idag då!
För idag ska jag hem.
Men först ska jag möta syster och bästaste rackarunge i stan.

Men just nu håller grabbarna här på att vakna till till scooby doo. (Eller hur han stavas)
Den tecknade.
Japp, fast man är 14 och 21 år (snart 22) så kan man fortfarande se tecknat och asgarva.


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-29, 16:54:58 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Welcome back! Miss you!

Hoppes du har det toppen! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: