2010-08-17
 13:39:55

Nej, bilden har inget med inlägget att göra

Nu är det så där mycket jag skulle vilja skriva till er igen.
Men jag kan inte.
Dels för att jag inte har någon riktig koll på vilka som läser och dels för att det blir så personligt.
Jag vill att ni ska veta allt, men lite vill jag också ha för mig själv..


J kommer iaf till helgen om han inte är "dödligt sjuk" fortfarande..Han har hosta.
Och ni vet ju hur karlar är så fort dom blir lite förkylda..Det ska ju skriva testamente för att det är så illa.
Jag hoppas iaf att han kommer. Jag saknar honom..

På måndag drar jag upp till Rättvik och hälsar på lite.
Datorn tar jag med mig så när dom har lektionstid har jag också det. Då kommer jag inte efter i skolan och jag får något att göra när dom inte har tid. Fan va smart jag är ibland..
Det ska bli så roligt att få träffa alla igen. Det är många jag saknar.


Dom här grabbarna diggar jag skarpt!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-17, 15:35:06 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Åh, hoppas han kommer!

Ha en fortsatt fin dag i dag! *kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: