2010-08-20
 14:59:45

Lite stressigt

Jag städar, tvättar, diskar, lagar mat, skriver uppsats och bloggar.
Inte samtidigt men väldigt nära!
Jag stressar som en galning.
Just för att J ska komma.
Jag är inte nervös eller så, men det ser ut som ett bombnedslag här och det vill jag ju inte att han ska komma till..
Och då är frågan, tror ni det går bra för mig?
Svaret är väldigt mycket nej.


Köket..Stökit som fan!


Å sängen. Det syns inte alls vilken sida som är min..


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-20, 18:26:38 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Skulle tro du löser det där galant tjejjen! Ha en toppen helg! Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: