2010-08-07
 23:51:00

Jag kommer troligtvis ångra mig, men jag måste göra det rätta.

Hjärtat säger nej, men hjärnan skriker ja.
Vad ska jag lyssna till?
Jag vet vad ni tänker säga..Hjärtat.
Det är det som gör mig så ledsen..För jag vet att ni har rätt.

Jag blir alldeles varm i hjärtat och hela kroppen när jag tänker på dig.
Men jag vet att du kommer göra om samma sak som förut. Jag känner det på mig.
Och jag orkar inte.
Jag vet att jag är värd bättre än så.
Jag vet att jag är värd någon jag alltid kan lita på. I vått och torrt.
Jag är ledsen, men jag kommer inte kunna lita på dig. Hur mycket jag än vill..


Jag vill verkligen inte...Men jag måste lyssna till hjärtat.


Cissi, Mamma till Elias
PUBLICERAT: 2010-08-08, 00:35:15 | URL: http://eliiasmamma.blogg.se/

Tycker du sa häromdan att han var helt perfekt, och en sån kille man inte släpper i första taget?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: