2010-08-14
 17:21:50

Ja han glömde snabbt iaf!

Idag fick Zorro sin första väldigt lilla promenad.





Jesus vad en så liten kille kan bli ledsen när matte fortsätter
gå och han inte får följa med!
Men så fort vi hitta vattenpölarna längre bort blev han så glad och borra ner nosen och gjorde bubblor.
Då va matte glömd!


Cissi, Mamma till Elias
PUBLICERAT: 2010-08-14, 17:43:38 | URL: http://eliiasmamma.blogg.se/

Hahahaha, ja det är sant! :P


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-15, 11:57:55 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Sikka underbare bilder!!! En riktig filur verker han va den där lille vovvebebisen :) Ha en toppen dag, jag själv sitter och våndas över min blogg sida ja, fast det vet du ju, vi får se hur länge jag härdar ut...

kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: