2010-08-10
 15:09:17

I fall ni ville veta liksom..

Okej, nu ska jag dela med mig lite av mig själv här igen.
Ni kommer nog tycka jag är helgalen. Men jag lovar att inlägget är 100% sant.

Det är nämligen så här.
Jag har ett hudproblem. Jag kommer inte ihåg vad det heter men det är inget som är speciellt farligt. Det får mig bara att underligt nog skratta. Just för att det är så sjukt konstigt.
Det här problemet gör att min hud blir brännskadad av sig själv. Jag behöver alltså inte göra något speciellt för att detta ska hända.
Första gången detta hände blev jag så klart rädd. Exakt halva foten va brännskadad en dag bara när jag vaknade.
Svinont hade jag kan jag lova.
Min mor har en undersköteskeutbildning och är jävla bra på allt vad konstiga fel heter. Så jag gick och frågade henne hur detta kunde skett bara under natten.
Hon som många andra bara skrek rakt ut. Men hon kunde inte komma på vad som va felet. Inte skolsköterskan heller. Jag fick bara en salva som absolut inte hjälpte..

Till slut så läkte det och försvann.

Detta har jag räknat ut kommer tillbaka ungefär vart 4:e år. Av en slump? Det vet jag inte. Men ganska så precis är det vart 4:e år. Inte någon speciell årstid och inte heller en exakt månad. Rätt som det är kommer det bara.
Och när det väl kommer svider det och gör ganska ont. Jag menar, vem gillar att foten blir brännskadad liksom?

En väninna till mor har samma problem. Fast för henne gäller det händerna..Herreiminjesus va den stackaren måste ha ont!
Hon har namnet på vad detta är. Jag har bara inte frågat så jag ska komma ihåg det hela tiden..

Hur jag blev att tänka på det här?

Ja det vet jag inte..Men nu vet ni iaf!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-10, 17:08:13 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Usch, det där lät inge vidare det, rackarns ont låter det som, och mycket skumt...

Höppes det glömmer å komme tebax :) Ha en toppen kväll! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: