2010-08-19
 00:00:53

Hur? är frågan!

Hur kan du fortsätta vara vän med en så falsk människa?
Fatta att h*n går bakom ryggen på dig jämt!
Har flera olika smeknamn, ljuger för att slippa vara med dig och spelar bara hela tiden!
Det där är ingen riktig vän..Inse det och sluta va så blind!

Du borde lyssnat på mig när jag talade om för dig hur det egentligen va. Men nejdå, du fortsätter gå och tro att människan är så jävla bra!
En dag blir du rejält sårad. Kom inte och säg att jag inte varnade dig...

Förlåt, men jag blir så jävla irriterad när folk inte fattar saker fast man säger det rakt ut!


Cissi, Mamma till Elias
PUBLICERAT: 2010-08-19, 11:18:46 | URL: http://eliiasmamma.blogg.se/

.. ? :/


Cissi, Mamma till Elias
PUBLICERAT: 2010-08-19, 11:31:45 | URL: http://eliiasmamma.blogg.se/

Men fyfan.. :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: