2010-08-15
 12:20:18

Här ska fotas!

Nu ska jag faktiskt göra något stort.
Jag ska skaffa digitalkamera.
När lilla V ska döpas vill jag ju kunna ta fina bilder..
Det kan jag inte göra med mobilkamera precis.
Och jag har absolut råd att köpa en nu.

Ett dop är bara en gång och jag vill verkligen kunna få fina, skarpa bilder och inte halvsuddiga för minsta rörelse..
En helt ny värld kommer öppnas..Haha

Men jag har aldrig haft pengar till att kunna skaffa någon tidigare.
Men det har jag nu.
Så nu fixar vi det här!
Fy fan va roligt!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-15, 17:46:15 | URL: http://blackmisery*skäms*.bloggspace.se

ÅH! Va gla jag e för din skull! Uh, va roligt med en riktig kamera, det e det, vi tappa våran i sjön vi :) Se till att ta en extra försäkring, det kan faktiskt va värt det :)

Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: