2010-08-05
 14:24:48

Bara så vi har det klart för oss..

Jag hatar min lärare.
Hon är aldrig nöjd, bara gnäller på allt och hjälper aldrig när man behöver hjälp.
Hon förväntar sig att bara för att hon kan allt så ska alla andra kunna det..
Jag fattar inte ett skit av uppgiften jag ska lämna in..
Så här ser den ut:



"Fyll i den med lite färg så kan du se exakt hur era gener skiljer sig. Ta dom 7 första egenskaperna och fyll i i färg bara."
Så säger hon ja..
Jag har FORTFARANDE INTE fått svar på HUR jag fyller i med färg, HUR man då kan se hur generna skiljer sig och varför, jag har fortfarande inte fått svar på ETT JÄVLA SKIT!
Ingen av mina frågor har jag fått svar på...Så hur fan kan hon då tro att jag ska kunna lämna in uppgiften??

Ja det blev lite bittert, men gnällkärringen bara kritiserar när jag försöker lära mig...


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-08-05, 15:18:42 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Morr Sikken usel lärare, släng bort å köp en ny! Fast jag tycker du sträver på väldans bra! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: